2.11.2013

Prolog


"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe" -Albert Einstein


Wielki człowiek, Stwórca zapragnął stworzyć coś nowego. Coś, co jednocześnie było nowym i starym. Coś, co jednocześnie każdy znał i coś, czego nikt nigdy nie widział. Chciał to połączyć. 

Więc do znanego wszystkim wymiaru, zaczął dołączać kolejne.
Wymiar pełen pożerających mózgi Zombie, płatających figle wróżek i wiele innych.
Pracował dzień i noc. Jednak wcale mu to nie przeszkadzało. Wiedział, że to co robi będzie wspaniałe. A przynajmniej miał taką nadzieję...
Po wielu dniach i nocach postanowił dać niektórym osobą zdolność podróżowania miedzy stworzonymi,przez siebie wymiarami.  
Z początku ludzie doskonale zdawali sobie sprawę, ze swojej niezwykłej zdolności. Podróżowali kiedy tylko chcieli. Gdy zaczęli nadużywać przemieszczania się miedzy wymiarami, a Stwórca to zobaczył - pozbawił wiele ludzi możliwości między-wymiarowych wędrówek i sprawiał, że wyklęci - bo tak ich nazywał, choć lubił zmieniać ową nazwę - zapominali o wcześniejszym życiu podróżnika. 
Kilkaset lat po stworzeniu rasy podróżników  sami odkrywcy nie wiedzieli - oczywiście na początku życia, później ktoś ich powiadamiał, lub sami odkryli swoją wyjątkową zdolność - , że za pomocą umysłu mogę dostać się do dowolnego wymiaru. Dlatego Stwórca stworzył księgi, które mają uczyć podróżników wszystkiego co z nimi związane. 
Dwie z ksiąg są w miejscu zwanym Instytutem.
A gdzie są pozostałe Trzy? Niestety, nikt tego nie wie. Podróżnicy mają za zadanie je odnaleźć. Inaczej może dojść do zagrożenia wielu istnień ...
Inaczej wszystkie wymiary mogą stopić się w jeden ...
Inaczej wszystko co znaliśmy do tej pory wywróci się do góry dnem ...
A tego nikt nie chce ...


************************************************************
Witajcie!
Przedstawiam Wam już kolejną moją historię.
Kolejną, jednak zupełnie inną ... a przynajmniej mam taką nadzieję xD
Więc, zapraszam do czytania ;3
Mam nadzieję, że będziecie razem ze mną i moimi bohaterami przeżywać tą historię ;3

Do następnego rozdziału!
Pozdrawiam Was serdecznie!
~Clarie


8 komentarzy:

  1. Clarie Clarie Clarie...
    Twoja wyobraźnia lubi mnie zaskakiwać ;>
    Fajny prolożek, kilka błędów, ale mniejsza z nimi xD
    Naprawdę podoba mi się Twój pomysł i... nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału soł pisaj go szybciutko ;*

    Twoja bezwenowa Cuppy ;*

    PS Wyłącz weryfikację ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuppy Cuppy Cuppy ...
      Miło mi to słyszeć *o*
      Właśnie sama kilka zauważyłam, ale cóż poradzić xD
      Postaram się o 1 rozdział jak najszybciej! ;3

      Ps. Blog dopiero stworzony, więc wiesz... Dziękuję za przypomnienie ! <3

      Ps2. Wcale nie bezwenowa! :*

      ~Twoja chwilowowenoa Clarie :*

      Usuń
  2. *.* Och my Poseidon! This is awesome! Jeju, masz wspaniałą wyobraźnię Clar :3 Nie mam pojęcia co napisać, zawsze mam tak z komentarzami :< Ale wiedz, że świetne, jestem ciekawa co wymyślisz dalej. Czekam na więcej :3
    ~Des :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omniomniom! Desia *.*
      DZIĘKUJĘ *.*
      Dziękuję !!!
      Dziękuję ♥
      Tez nigdy nie umiem pisac komentarzy xD
      Mam nadzieje ze nie zawiode Twych oczekiwan :3
      ~Clar

      Usuń
  3. O czy jest/będzie blog?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciałbym Ci spojlerowac. Wiec powiem tak:
    Historia bedzie (mam nadzieje ) zupelnie inna od innych. W jefnej histori planuje polaczyc CALA fantastyke. Mam nadzieje ze mi sie uda :3
    Tak wiec. Zapraszam do czytania. Nuedlugo najprawdopodobniej zacznie sie wszystko rozjasniac :D

    Pozdrawiam
    Clar

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada sie ciekawie. Fajny i delikatny prolog jest idealnym wprowadzeniem.
    Lecę czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzałam dzisiaj, przeczytałam prolog i lecę czytać kolejne rozdziały! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń