17.02.2014

Potrzebne wsparcie! + Informacje

Cześć miśki ;3
POD TYM LINKIEM  znajduję się sonda. I tu właśnie mam do Was prośbę. Czy moglibyście zagłosować na mój blog czyli "wyobraźnia to klucz do nowego świata" ? Byłabym Wam bardzo wdzięczna ;3

No i to co Was zapewne interesuje bardziej! Rozdział!
Będzie w tym tygodniu. Najpóźniej w piątek ;3
Ale mam już większą część! Także jestem na dobrej drodze!

Aaa i jeszcze! Szablon. Dziękuję za niego Eveline Dee.
Ale sprawą jest pytanie (wut xD): Czy widzicie cały szablon? I czy wysuwa Wam się Menu.
Jeżeli nie to prosiłabym o zmienienie rozdzielczości monitora (Start> Panel sterowania> Wygląd i personalizacja> Zmień rozdzielczość ekranu i przesuwamy znacznik na ok: 1366 na 768)
Albo pomniejszcie sobie ekrany xD ("CTRL" + "-")

Pozdrawiam i do rozdziału miśki ;3
Clar

Aktualizacja! Właśnie na liczniku wybiło 2000. Dziękuję Wam ;3

2 komentarze:

  1. O supcio, pierwsza ;)
    Bardzo mi się podoba twój styl pisania, ogólnie opowiadanie
    Tak trzymaj

    Senshi

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na 10 rozdział http://aquasenshi.blogspot.com/
    Senshi

    OdpowiedzUsuń