17.03.2014

Kolejna dawka informacji!

 1. Najlepszy Blog Segregatora (Posegregowane.blogspot.com)
Udało się. Zajęłam pierwsze miejsce. Bez Was nie dałabym rady, więc dziękuję Wam za każdy głos. Dziękuję Wam, za każdy, każdy głos.
No także, raz jeszcze dziękuję (to i tak pewnie nie ostatni raz xD)

2. Nowy rozdział.
Mam nadzieję, że pojawi się w przyszłym miesiącu. Mam nadzieję, że wyrobię się w okolicach 15-20 kwietnia? Pewnie zastanawiacie się dlaczego tak długo.
a) Szkoła.. - to już tłumaczyłam wiele razy więc nie widzę sensu, żeby tłumaczyć to po raz kolejny.
b) Niespodzianka, do której muszę się przygotować, a przygotowanie to będzie wymagało czasu. Tzn. Nie tyle niespodzianka, co po prostu coś do czego się muszę przygotować. W sensie muszę się przygotować do rozdziału XD Mam nadzieję, że rozumiecie.

3. Przeprosiny.
Przepraszam, że złapałam u Was zaległości. Zdecydowanie za dużo zaległości. Nadrobię je. Jeszcze w tym tygodniu, ok? Po komentuję to co komentuje. Przeczytam to co czytam. Przepraszam :(

4. Prośba.
Nie będę Was do niczego zmuszać. Ale miło by było gdybyście dawali po sobie jakikolwiek znak. Cokolwiek. Chociaż "przeczytałam/em"
To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Ale tak jak mówiłam, nie będę Was do niczego zmuszać, byłoby mi po prostu milej :3

Do napisania :3
Clar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz