1.04.2014

Koniec?

Polecam do włączenia. (tak dla klimatu)

(czytajcie do końca)
Stało się. Zawiodłam. Zawiodłam siebie i Was. Nie skończyłam tej historii. Nie dałam rady.
Szkoła mnie wykańcza, ale co zrobić? Przecież nie rzucę szkoły (a szkoda)
Co Wam jeszcze mogę powiedzieć?
Sama nie wiem.
Może Wy chcielibyście coś usłyszeć?
Mam nadzieję, że usatysfakcjonują Was słowa:
Prima Aprilis.

Nie no, wybaczcie. Musiałam. Tak mnie na szło. Wybaczycie mi? xD
A co do rozdziału. Może się niestety opóźnić, wybaczcie :(
Bardzo się gniewacie? ;c

I sprawa kolejna.
Mam prośbę. To dla mnie naprawdę dużo znaczy. Nie ważne czy jesteście Anonimowi czy nie.
Napiszcie chociaż czasem cokolwiek pod rozdziałem. (tak, "czytam" też się liczy)

No i kolejna.
DZIĘKUJĘ. Zajrzeliście już do Kronik Wszechświatów (to ta krótsza nazwa xD) ponad 4000 razy. Dziękuję <3

Pytanie: Czy ktoś w ogóle czyta te niby notki informacyjne? xD

Pozdrawiam. Do zobaczenia za 2-3 tygodnie ;3 (chyba, ze mnie najdzie na jakąś inną nitkę informacyjną xD)
Clar

*jak przeczytaliście całość, to skomentujcie cokolwiek, będzie mi miło ;3*


11 komentarzy:

  1. Witaj. Komentuję, chociaż jeszcze nie przeczytałam Twojej historii w całości, ale powoli się do tego zabieram. Szkoła wykańcza. Pozdrawiam.
    Kruk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że skomentowałaś. Cieszę się, ze się zabierasz. Życzę powodzenia.
      Co do szkoły to się zgodzę. Coraz więcej roboty >.<
      Pozdrawiam również i zapraszam do czytania.
      Clar

      Usuń
  2. Prawie umarłam.. TO BYŁO NIEŚMIESZNE :'<<<<<< </3
    Ja tam czytam wszytko ^w^ mam nadzieję że nigdy tak nie napiszesz na poważnie ;___________;
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :( Ale wybaczysz mi co nie? ;)
      Cieszę się. Dziękuję Ci za to <3
      Nigdy. To będzie taka moja moda na sukcesz *muahaha*
      Pozdrawiam tez ;3

      Usuń
  3. CZYTAM I NIE MASZ PRAWA TEGO KOŃCZYC :) KOCHAM TĄ HISTORIĘ. PAMIETAJ PISZ DALEJ.
    AQUA
    Zapraszam na 12 rozdział http://aquasenshi.blogspot.com/2014/04/rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz doczytałam że to był PRIMA APRILIS ZABije cię :)

      Usuń
    2. nie zabijaj, bo nie skończę historii ;) XD

      Usuń
  4. Twój szablon u mnie nie działa. Albo masz o wiele mniejszy monitor, albo o wiele większy. Bo na żadnej przeglądarce. Szkoda ;c
    *Nie działa - musiałem oddalić o 67%, żeby mi treść postu weszła, heh

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń