28.04.2014

info

Okey. Pisze szybko z telefonu wiec bez polskich znakow ze zla interpunkcja i wgl fuj.
ale tak. Rozdzial mial byc.. prawie 2 tygodbie temu.
no okey. Mial byc ale zaatrzegalam sobie ze moge sie nie wyrobic. No i sie nie wyrobilam.
bo tyle ile mam w zeszycie to jakas 1/4 rozdzialu.
ale sytuacja wyglada nastepujaco...
w najblizsza niedziele (04.05.14) wyjezdzam na tydzien.
wiec logiczne jest ze w ciagu tegi tydonia nie liczcie na dalsA czesc :)
Ale jway tez dobra wiadomosc.
1. Wstawie Wam ryle ile mam w zeszycie (tylko najpierw to przepisze .-.)
2. Ppdczas tefo tygodnia z wyjazdem bede miex (mam nadzieje) sporo czasu do wykirzystania (np. Jazda autokarem czy cos) wiec bede pisac kiedy rylko bede mpgla i postaram sie dodax kokejna czesc rozdzialu po powrocie :3

No wiec mam ndzirje ze nie jestescie mega zli :(
Prawda?

Do napisania. PoDrawiam serdexznie :3
Clar :3

2 komentarze:

  1. Naprawdę, mam tyle czekać?! <______<
    Dobra, jakoś dam radę, ale mam nadzieję, że ładnie mi to wynagrodzisz :/ jakoś tak w postaci długaśnego, genialnego rozdziału! :3 *byłoby miło :c*
    Nie, nie martw się, nie jestem zła. Jedynie LEKKO zniecierpliwiona :D
    Śpiesz się! Inaczej czeka Cię męka :3 *nie, skądże, ja Ci nie grożę pff, to nie w mojej Kwasowatej naturze pfff. nic takiego!*
    Pozdrawiam! C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoj komentarz jest 100 gratuluje *0*

      No wiesz. Do konca tygodbia bedzie chociaz jedna czesc takze tak zle nie jest xD
      wynagrodze :3 postaram sie xad
      no to sie ciesze :3
      Na poczatku przeczytalam ze czeka mnie maąka xD
      Pozdrawiam tez :3

      Usuń